המשימה הייתה תכנון אסטרטגיה תקשורתית ארוכת טווח למותג "שניט", כולל בריף לקמפיין השקה ותוכנית 360 לשיווק בכמה ממשקים.
קצת רקע
שניט הוא ברו- פאב חדש שנפתח בתל-אביב בכיכר גבעון (מאחורי קניון TLV גינדי), השותפים בבר הגיעו אלינו עם בריף מדויק לגבי המיתוג שהם בנו למותג החדש שלהם, הכולל דמות של עצלן וחלום להגיש בירה טריה, טעימה ואיכותית לתושבי תל אביב.
לאחר תהליך דיאגנוסטיקה שכלל סקרים, ראיונות, קבוצות מיקוד ואין סוף השראה מהעולם החלטנו כי האסטרטגיה התקשורתית הנכונה למותג תיהיה- החדרתו לקהל צעיר, קליל, תל-אביבי כ- מוסד תל אביבי אמיתי.
איך הופכים להיות מוסד תל-אביבי ?
בדקנו כמה מהמוסדות התל-אביביים שנראה כאילו הם איתנו עשרות שנים, וכאן כדי להישאר לעד כמו- בית רומנו, אברהם הוסטל, גלידה אניטה, פורט סעיד, מועדון השלוותה ועוד …
היו כמה נקודות שחזרו אצל כל מי שאפשר להגדיר אותו מוסד תל אביבי כמו-
- נותנים תחושה של כאן כדי להישאר
- שומרים על חדשנות
- מקצוענים בתחומם
- יצרו טרנדים
כחלק מהדיאגנוסטיקה הבנו כי קיים טרנד בעולם של מבשלות בירה שחורטות על דגלן את המיקום ממנו הם הגיעו, סוג של לוקאל פטריוטיזם.
דוגמאות למותגי בירה מהעולם שלוקחים חלק בטרנד-
- אסטריה- הבירה הרשמית של ברצלונה
- קורונה- הבירה המקסיקנית מספר 1 בעולם
- קמדן טאון- מבשלת בירה מפורסמת בשכונת קמדן בלונדון
המטרה שלנו הייתה שהשניט ייתפס במערכת היחסים עם הלקוח כ- החבר שהוא יליד תל אביב.
איך מתנהג החבר שהוא יליד תל-אביב?
לכל אחד מאיתנו יש את החבר.ה שנולדו וגדלו בתל-אביב, הם מכירים את המקומות הכי שווים בעיר, רק איתם נתייעץ לאן כדאי ללכת ומתי, תמיד כיף ללכת לבקר אותם, הם תל-אביביים בנשמה, מדברים ת'כלס בלי בולשיט.
כשפירקנו את האופי של החבר התל-אביבי, הבנו כי למותג שניט כדאי לדבר בתקשורת בעברית ובאנגלית, לדבר בסגנון צעיר והומוריסטי, אפילו לשלב סלנג.
להשתמש במושגים מעולמות מבשלות הבירה (מומחים בתחומם), ולא פחות חשוב לדבר בשפה ה"תל-אביבית", לא שיפוטיים, מקבלים את כולם באהבה.
לאחר שסיימנו לתכנן את האסטרטגיה התקשורתית למותג שניט המשכנו הלאה לתכנון בריף לקמפיין ההשקה שלהם.
שורת המסר בקמפיין הייתה-
"כמו בכל עיר גדולה בעולם, גם לתל-אביב מגיע ברו פאב אמיתי משלה"
את קמפיין ההשקה בחרנו להוציא לפועל בתכנית 360 רחבה שכללה בין היתר-
פריסת מודעות- אבד לי השניט

תליית מודעות בסגנון "אבד לי הכלב", במודעות יופיעו תמונות של העצלן כאשר תיהיה אפשרות לסרוק ברקוד אשר מוביל לאתר/ לעמוד הסושיאל של המותג.

כתבות תוכן ממומנות- אתרי תוכן
כדי ליצור שיח ובאזז סביב המונח ברו-פאב, ובטח סביב המותג שניט הצענו להם לרכוש כתבות תוכן ממומנות באתרים ייעודים.
כתבות בנושאים כמו- מה זה שניט, גם לנו מגיע ברו פאב אמיתי, רשימת ברו-פאבים מהעולם ועכשיו גם בישראל ועוד…

הקרנת לוגו שניט ברחבי תל-אביב
כדי להנחיל את עניין המוסד התל-אביבי, בחרנו להציע להם להקרין את הלוגו של שניט על מוסדות תל-אביביים מוכרים כמו- הבימה, כיכר רבין, קניון עזריאלי, מגדל שלום, כיכר דיזינגוף וכו' …

אלו רק כמה מהנקודות העיקריות באסטרטגיה התקשורתית למותג שניט, כמובן שהיא כללה דברים נוספים שלא אוכל לחשוף כאן, ותוכלו לראות בפגישה אחד על אחד איתי.
לשיחת ייעוץ קצרה, בה נוכל להבין יחד איזה אסטרטגיה תקשורתית אפשר לבנות למותג שלך, השאירו פרטים בטופס שבתחתית העמוד ואחזור אליכם ממש בקרוב.