המשימה בפרויקט עם עדי כהן (הבן של פאפי, עוד נגיע לזה) הייתה- לבנות איתו את מסגרות השירותים שהוא נותן, מבחינה שיווקית ומיתוגית, ולהביא לידי ביטוי את אסטרטגיית המותג בדף נחיתה שיעזור לעדי להגיע ללקוחות חדשים ולהתחיל לבנות מערך קידום שעובד בשבילו ומייצר לו לידים על בסיס קבוע.
קצת רקע
עדי כהן, בחור צעיר שסיפור האהבה שלו עם המטבח האיטלקי החל עוד בבית, השתחרר מהצבא וקיבל מההורים טאבון מתנה, איזה מן מתנה זאת טאבון אתם בטח שואלים, אבל במקרה שלו זו הייתה המתנה המושלמת !
עדי התחיל להתאמן על הטאבון החדש והחל בהכנת ארוחות עם אווירה איטלקית, פיצות ופוקאצ'ות מדהימות, ראשונות מקוריות מהמטבח האיטלקי, סלטים וקינוחים משוגעים.
הכל היישר מאיטליה לנתניה בטיסה ישירה.
בשלב כלשהו, עדי הציע את עצמו לדאוג לאוכל באירוע שחגג אחד מבני משפחתו, אירוע קטן לכ-15 אנשים, בבית, עדי צלח את האירוע כאילו הוא עושה את זה כבר שנים ושם נדלק הניצוץ שגרם לו לחשוב שאפשר לעשות מהתחביב עסק.
הוא פנה אלי בבקשה לדרך בה הוא יוכל לפרסם את עצמו ולהתחיל לעשות אירועי שף פרטי- בלי שום רקע עסקי קודם.
איך מקימים קונספט מ-0 ?
מתחילים קודם כל בדיאגנוסטיקה, שתמיד נראית ללקוח כמו קללה והופכת לברכה הכי גדולה של התהליך.
בתהליך הדיאגנוסטיקה קודם כל רציתי להבין מעדי כמה דברים,
מאיפה צץ הרעיון לעסק ? מה הסיפור מאחורי המתכונים ? למה בכלל לקרוא לעסק פאפי ?
לאיזה קהלים הוא מעדיף לפנות ? מה רמת התמחור של השירותים שלו ועוד מגוון רחב של שאלות ודברים שהיינו צריכים לצלול ולהבין .
בתהליך הדיאגנוסטיקה עדי הבין בעצמו שיש לו הרבה עבודת מחקר לפני שהוא מתחיל לפרסם את עצמו.
תוך כדי התהליך הבנו כי יהיו דברים שיתפתחו בהמשך הדרך, ובכל זאת בנינו אסטרטגיית מותג, שהתפתחה לאסטרטגיית תוכן שעוזרת לעדי להבין מהן גבולות הגזרה של המותג שלו, על מה נדבר בסושיאל ? מה ייכתב באתר ? מה הוא אמור לספר ללקוח בשיחת מכירה (סמול טוק) וכו' .
המעבר מקונספט לעסק, מ-0 ל-100
לאחר תכנון אסטרטגי שארך כמה פגישות, החלנו בתהליך אפיון, עיצוב ובניית האתר.
הבנו כי במגבלות התקציב, וכמובן בהתאמה מלאה למטרות העסק, נתחיל בהקמה של דף נחיתה, ממיר, כזה שיתן קצת רקע על השירות שהוא נותן, תפריטים, תמונות של מנות ותמונות מאירועים,
חשוב מאוד בעסקים מהסוג הזה לבנות אמינות מול הלקוח, לגרום לו להרגיש איך הוא ירגיש בעת האירוע שהוא חוגג, מהסיבה הזו, הכנסנו לאתר תמונות ותגובות של לקוחות מרוצים מאירועים קודמים, תמונות של מנות מאירועים ואפילו תמונות אווירה.

יש מים בבריכה ! עכשיו איך קופצים אליה ?
אוקיי, אז בנינו מיתוג, יש לוגו, קונספט, אפילו עוגני תוכן לסושיאל ואנחנו כבר יודעים מתי יום הפיצה הבינלאומי.
איך הופכים את כל המיקס הזה לעסק שמייצר הכנסה ?
אחד הדברים החשובים שעסק צריך לעשות כדי שיכירו אותו, יעדיפו אותו וכמובן יגיעו למצב של רכישה, הוא להתחיל מלמטה, בתחתית הפירמידה השיווקית, בשלב המוּדעוּת.
התחלנו בהעלאת תוכן לסושיאל, בכפוף לאסטרטגיית התוכן, הצלחנו להגיע לכמות יפה של אנשים, התחיל מחברים ובני משפחה ולאט לאט התפתח להיות מותג שתופס תאוצה, בטח באיזור הלוקאלי בו עדי מתגורר.
עכשיו איך שוחים קצת יותר מהר ?
כשהבנו שאנחנו רוצים להרחיב את מעגל האנשים שמכירים את פאפי פיצה, התחלנו לפרסם את האתר שלו בקמפיינים ממומנים, לאחר תכנון אסטרטגיית קידום ממומן מול איש הקידום שלנו,
מאז ועד היום, הקמפיינים עובדים מעולה !
עדי מקבל לידים על בסיס יומי, תוך איפטום מתמיד של הקמפיינים, העלאת קריאייטיבים חדשים, קופי מגוון, חד, מפוצח היטב !
בנוסף, עדי מקבל מאיתנו שירות של ליווי לקידום אורגני בסושיאל,
השירות כולל פגישות אסטרטגיה, עריכת סרטונים, רעיונות, חשיפה לטרנדים חדשים וכו' …
הליווי הופך את העבודה של עדי בסושיאל למקצועית יותר, כזו שהופכת עוקבים וצופים ללקוחות משלמים.
אז אחרי שקצת למדתם איך תהליך אסטרטגי יכול להפוך חלום של בחור צעיר לעסק שעובד פגז, אשמח אם תיכנסו לפרגן לעדי כהן ולעסק שלו בלינקים הנ"ל –
למעבר לאתר של פאפי פיצה לחצו כאן
למעבר לעמוד האינסטגרם של פאפי פיצה לחצו כאן