fbpx דילוג לתוכן

בְּרוּכִים הַבָּאִים;

אם הגעתם עד לכאן כנראה שהצלחתי לעניין אתכם בצורה כלשהי,

וזה בדיוק העניין. 

אני שָׁם עִנְיָין.

אז למי שלא מכיר, אני שחר שמיאן, אני מנהל שיווק במיקור חוץ (CMO) שיודע להתאים את עצמו במיוחד לעסק שלך.
בשנים האחרונות ניהלתי כמה עסקים בתחומים שונים ומגוונים, חלקם היו בבעלותי ובחלקם עבדתי כשכיר. 

מאז שאני זוכר את עצמי, ניסיתי להבין כל הזמן איך אפשר להוסיף עניין לכל דבר שאנחנו עושים, להפוך אותו למשמעותי, מעניין, זכיר, ונחשק.

במהלך השנים האחרונות, במקביל לעשייה הבלתי פוסקת בתחילה כשכיר ולאחר מכן כעצמאי "במשרה מלאה" לא הפסקתי ללמוד ולהעשיר את הידע המקצועי שלי. 

כחלק מהלמידה עברתי קורסים מקצועיים של המרצים הכי טובים בארץ בתחומם שלימדו אותי – מנהל עסקים ושיווק (האוניברסיטה הפתוחה) שיווק דיגיטלי ובניית אתרים (מכללת גרילה) ואסטרטגיה שיווק ומיתוג (הבצפר).

במסגרת העשייה המקצועית שלי בשנים האחרונות עבדתי במותגים וברשתות גדולות, בחנויות בוטיק וברשתות בשלבי צמיחה במגוון תפקידים.
בנוסף, היו בבעלותי 3 עסקים בשותפות ביניהם – בית קפה, חנות בגדים וחנות ממתקים. 

בדרך כלל, כשקיבלתי החלטה לעבור לפרק הבא בחיים שלי, זה הגיע מהרצון העז ללמוד ולהתפתח, להמשיך לגדול, עד שהגעתי לשלב שבו הבנתי כי בעצם המטרות שלי קצת השתנו, אני לא רוצה לגדול ולהתפתח לבד, החלום האמיתי, מטרת העל היא בכלל להפוך את האנשים סביבי לטובים יותר. 

אחת הבעיות המרכזיות אותן חוויתי כעצמאי וחווים המון בעלי עסקים, במיוחד עסקים קטנים (עד מחזור של 20 מליון ש"ח בשנה) היא  שהם חושבים שהם יודעים הכל, החל ממכירות, ניהול העסק, שיווק, פרסום, מיתוג, שירות לקוחות, ספקים, כספים והרשימה לא נגמרת אף פעם …

אבל עם הזמן הבנתי משהו חשוב-  שאני לא מבין. 

איך אמר סוקרטס "החוכמה האמיתית והיחידה היא לדעת שאתה לא יודע כלום."

אחד הטיפים הראשונים שאני נותן לבעלי עסקים ובמיוחד לעסקים קטנים – "תפסיק לחשוב שאתה יודע הכל, ותתחיל לתת לאנשים אחרים לעשות בשבילך את העבודה, תוריד מעצמך כאבי ראש"

וזה בדיוק מה שאני רוצה לעשות – להוריד ממך כאבי ראש מיותרים. 

זה לא משנה באיזה תחום העסק שלכם, מהם המוצרים שאתם מוכרים או השירותים שאתם נותנים, לאיזה קהלי יעד הם פונים, איפה התחרות שלכם או מי הם המתחרים העיקריים שלכם, 

אתם צריכים לבנות מותג חזק.

וכל הקסם עם מותגים חזקים הוא שאין דרך אחת לבנות אותם, הרי מדובר במסלול ארוך, מערכת יחסים עם הלקוחות שבנויה על מודעות, תדמית, העדפה, קנייה והכי הכי חשוב –  נאמנות. 

המטרה שלי היא לעזור לכם למצוא את הקסם של המותג שלכם, להבין איפה אתם נמצאים היום ולאן הייתם רוצים להגיע. 

לעזור לכם למצוא את הדרך האופטימלית ליעדים הקרובים והרחוקים שלכם, המסע הזה יכיל הרבה אסטרטגיה, מלא יצירתיות והכי חשוב יחסי אמון שיהפכו אתכם מבעלי עסקים לבעלי מותגים. 

באתר יעלו תכנים שיעזרו לכם להבין איך עושים את זה המותגים הכי גדולים בעולם, ואיך כדאי לכם לחשוב כדי להיות מותג גדול וחזק. 

תרגישו בנוח להשאיר פרטים או ליצור איתי קשר לשאלות, שיתופי פעולה או לכל מה שעולה לכם בראש, אני מבטיח להישאר זמין כמעט 24/7. 

באהבה גדולה, 

שחר שמיאן