fbpx

תכנון אסטרטגי

"אסטרטגיה היא שקלול ובחירה בין האפשרויות השונות לטובת התחרותיות. המהות של אסטרטגיה היא לבחור מה לא לעשות"

בתהליך תכנון ובניית האסטרטגיה אני מלווה אתכם בתהליך, שאורכו משתנה בין פרויקט לפרויקט ובדרך כלל  לוקח כחודשיים בהם אנחנו מבצעים פגישה אחת לשבוע שאורכת כ-שעה וחצי.

אנחנו נצא למסע שאתם חלק בלתי נפרד ממנו, תלמדו המון על העסק שלכם, על התחרות, המתחרים ועל הצרכנים שלכם.
יחד נמצא פתרונות יצירתיים לעסק שלך.

ליווי בתכנון אסטרטגי מתאים לבעלי עסקים שמחפשים לדעת קצת יותר על השיווק המיתוג והפרסום של העסק שלהם, כאלו שרוצים לדעת מה לדרוש מאנשי המקצוע תחתיהם, שרוצים להגיע למטרה ספציפית, ארוכת טווח שנשארת איתם לשנים ארוכות.

בעזרת אסטרטגיה טובה נוכל ליצור חיבור עמוק עם הלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים שלנו, קשר שמזכיר מערכת יחסים בריאה, המבוססת על קשר רגשי ולא על גחמות מחיר או מבצע. 

אחת המטרות העיקריות בגיבוש אסטרטגי הוא לתת כיוון לספינה עליה אתם מפליגים כרגע ולאן הייתם רוצים להפליג-
אוקיינוס כחול או אדום ?

את התכנון האסטרטגי אני מחלק ל-3 סוגים שונים, בדרך כלל חשוב ששלושתם יילקחו בחשבון, אך יש מקרים בהם העסק מגיע אלי אחרי שעבר איזשהו תהליך מקדים ואז אנחנו מבינים יחד באיזה מהאסטרטגיות כדאי שנתעסק- 

אסטרטגיה שיווקית-  תעסוק בתמהיל השיווק, מה אני מוכר, למי ובאיזה מחיר?

התוצרים יהיו- מוצר/ שירות חדש, פורצי דרך, אשר יזיזו את עקומת הביקוש וייצרו ביקוש חדש לעסק שלכם.

יותר ביקוש= יותר כסף.

 

אסטרטגיית מותג- מהו קונספט המותג, מהן האסוציאציות או הערכים והאישיות של המותג.

התוצרים יהיו- נכסי מותג חדשים/מחודשים (שם, לוגו, טאג ליין, צבעים וערכים)

אפיון מותג הכולל את שלושת כלי המותג.

בניית קונספט מיתוגי, סיפור מותג, אפיון אתר ועוגני תוכן לסושיאל.

 

אסטרטגיה תקשורתית- מה אני אומר ואיך מתנהל בתקשורת לאורך זמן ?

מה המסרים שאני רוצה להעביר? מה המיצוב שלי? בידול? מערכת היחסים? איך אני מדבר או לא מדבר בתקשורת?

התוצרים יהיו- בריפים לקמפיינים, מסגרת תקשורתית מלאה, איך אני מתבטא בפרסום שלי ומה המסרים שאני רוצה להעביר. 

קמפיין השקה/ קמפיין מכירתי/ קמפיין תדמיתי. 

 

פשוט שלחו הודעה ב-

או השאירו פרטים ואחזור אליכם בקרוב :)

דילוג לתוכן